Emailový marketing je způsob, jak firmy komunikují se svými zákazníky pomocí emailů. Prakticky to funguje tak, že když se někdo přihlásí k odběru newsletteru nebo novinek od určité firmy, začne dostávat pravidelné emaily s různými informacemi a nabídkami. Tyto emaily mohou obsahovat novinky o produktech, speciální slevy, tipy a rady, nebo prostě jen přátelské pozdravy.
Cílem je udržovat zákazníky informované o novinkách a zajímavých nabídkách a zároveň s nimi udržovat spojení. To je vlastně taková moderní forma reklamy, která využívá výhod internetu a elektronické pošty k přímému oslovení zákazníků.
Emailový marketing funguje na principu budování vztahů se zákazníky prostřednictvím pravidelné komunikace, posiluje se tak spojení a důvěra mezi zákazníkem a firmou.
Podrobnější info
Jak to funguje
Co byste měli mít
Orientační cena
Nejčastěji kladené otázky
Obsah
- V čem mi pomůže tato služba?
- Získám více zákazníků?
- Jaké jsou další benefity?
- Jaká je orientační cena za službu?