PPC reklamy jsou placené reklamy na internetu. Jedna z nejvyužívanějších částí PPC reklam je v internetových vyhledávačích jako je Google nebo Seznam, kde se Vaše reklama zobrazuje mezi prvními nebo posledními výsledky a je označená jako sponzorované.
Mezi další služby patří bannerové reklamy, ty jsou vhodné zejména pokud máte nový produkt, či službu, a zatím se nevyhledává tak aktivně.
Dále můžete využívat remarketingové kampaně, které cílí na lidi, kteří navštívili Váš web a nepoptali Vaše služby.
Když už kampaně běží, sledujeme, jak dobře fungují. Používáme nástroje, které nám ukazují, jak lidé reagují na naše reklamy. Tyto statistiky pak přeposíláme klientům.
Podrobnější info
Jak to funguje
U těchto reklam platíte za prokliky, zobrazení, popřípadě konverze. Konverze je nákup zboží, nebo odeslaný poptávkový formulář.
Co to obsahuje
Už zmíněné reklamy ve vyhledávací síti, spolu s bannerovými reklamy. Také nastavujeme remarketingové kampaně.
Jaký to má výsledek
Propagujete vlastní značku, zvyšujete povědomí, a také návštěvnost. Vám rostou zisky. My minimalizujeme náklady.
Nejčastěji kladené otázky
Obsah
- Zvyšují PPC kampaně prodeje?
- Získám konkurenční výhodu?
- Co návštěvnost webu?
- Jaká je orientační cena za přípravu?